loading...
***best4***
keyvan بازدید : 13 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)
 
 

 

 
 
 
 

 
 

 
 
امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران است ، او فرزند بزرگ حانواده است ، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کارهای مربوطبه موسیقی فعالیت می کند . نام همسر او نیلوفر خوش خلق است و آنها دارای یک پسر به نام دارا حیایی هسنتد . امین مادرش را تک ستاره زندگیش می داند و به او علاقه شدیدی دارد ، مادرش معلم است و پدرش شغل آزاد دارد . در دوران تحصیلی به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم ، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغز کرد . در سال 1370بازیگد یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود . او سال گذشته در جشنواره فجر برای بازی در فیلم (شب) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد . نیلوفر خوش متولد 1351است . او مدتی را در خارج زندگی کرده است . سریال روزگار جوانی اولین کار او و فیلم مونس دومین کار بازیگری او محسوب می شود که در هر دو کار در کنار امین حیایی بازی کرده است . آن ها یک زوج کاملا موفق و بدون حاشیه محسوب می شوند .

مصاحبه

اجازه بدهید این گونه سوال هایم را شروع کنم که اصولا چطور شد که به بازیگری روی آوردید و همینطور اولین تجربه کاریتان چگونه بود ؟

نیلوفر خوش خلق : راستش  همسرم خواست که این اتفاق بیفتد و مایل بود که من هم کار کنم . اولین بار زنده یاد رخشانی خیلی دوست داشت که من در فیلم مونس بازی کنم که این اتفاق افتاد .

امین حیایی : من با کار تئاتر شروع کردم  در واقع طی دوران سربازی ، بعد از یک تئاتر با خانم ثریا قاسمی داشتم و سپس توسط ایشان به آقای اصغر هاشمی معرفی شدم

 بزرگ ترین یا به تعبیری مهمترین تجربه کاریتان چه بوده  ؟

امین : بهترین تجربه کاری من کلاه پهلوی است که هم اکنون در حال تصویر برداری می باشد . گروه شاغل این پروژه حرفه ای است و کار هم خیلی دل نشین است . این سریال از داستان زیبایی برخوردار است و نقش من هم متفاوت است . کلا آن را دوست دارم.

نیلوفر : من نقشم را در فیلم بوی بهشت دوست داشتم چون یک کارکتر متفاوت بود . در واقع یک نقش پسر بود که در کنار امین بازی می کردم . اما متاسفانه درست به آن توجه نشد و اکران نامناسب هم به آن لطمه زد .

 ستاره زندگی شما چه کسی است ؟

 امین : همسرم دیگه .

نیلوفر : منم هم همسرم

امین : البته من ستارگان دیگری هم در زندگیم دارم . فقط همسرم نیست .

نیلوفر : مادر امین

چه چیز شما را خسته می کند ؟

امین : بیکاری . همین که کمی طولانی می شود خسته می شوم ، ولی خودم را با کارهای خانه سرگرم می کنم

نیلوفر :  من هم مثل امین دوست دارم کاری انجام دهم .

امین : سکوت کلا اذیتم می کند .

نیلوفر : دوست دارم کار جدیدی انجام دهم ، مثل یک کار خلاقانه .

هنر پیشه و خواننده مورد علاقا شما کیست ؟

امین : خیلی ها  را کارشان را دیدم و دوستشان دارم و نمی توانم فرد خاصی را نام ببرم در میان خارجی ها آل پوچینو ، برد پیت ، تام کروزخواننده هم من سعی می کنم به موسیقی خوبی گوش دهم حلا فرق نمی کند چه سبکی باشد گوش می کنم .

نیلوفر : چارزلیزترون را خیلی دوست دارم و بقیه را هم که امین گفت .

به جز بازیگری به چه کارهایی علامند هستید ؟

امین : ما با هم زبان می خوانیم ، ورزش می کنیم و موسیقی کار می کنیم . به هر حال اغلب کارهایمان دو نفره است ، به همین دلیل به نیلوفر توصیه می کنم بازیگری را امتحان کند .

اجازه بدهید یک سوال کلیشه ای بپرسم ، علم بهتر است یا ثروت ؟

امین :هردو با هم خوبند .

نیلوفر: هردو بهتره ، چون علم نداشته باشی نمی دانی ثروت را چکار کنی . بلاخره باد علم را داشته باشی تا بدانی با ثروت چه کنی .

به عنوان آخرین سوال بزرگترین دلخوشی شما چیست ؟

امین :داشتن آرامش در کنار خانواده .

نیلوفر :آرامش و این که خدا ما را فراموش نکند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,206
  • کدهای اختصاصی

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران